Tuesday, August 12, 2014

DAMAI RASA 2STY CORNER@ALAM DAMAI FOR SALE


Double Storey Corner,
Damai Rasa, Alam Damai, Cheras for SALE!!!

============================
Fully Renovation 300k(8 year ago)
Facing west
Fully extended(10ft land left)

============================

1)  Land area: 56 x 75
2)  Build up : 46 x 50
3)  Leasehold
4)  Corner
5)  7+1 bedrooms, 6 bathroom
6)  Spacious Bedroom, Living & Dining Area
7)  Fully renovated & extended
8)  Gated and Guarded
9)  Surrounded by Alam Damai Recreational Park
10) Maintenance fee RM80/month
11) RM1.5mil(nego)

=======Below Market price=============

-Walking Distance:
* 3 min to Sports Field
* 5 min to OCBC BANK
* 5 min to Mini Mart 99 etc...

-Drive Distance:
** 5 min can reach SJKC Connaught 2 and SMK Bdr Damai Perdana.
** 8 min to Tmn Connuaght BANK Street
** 10 min to Terminal Bersepadu Selatan (TBS)

**A few amenities are reachable whithin mere minutes drive from Bandar Damai Perdana to Taman Len sen,Balakong,Taman Counnaght.

**For shopping and leisure it is close to Jusco Cheras Selatan and Cheras Leisure Mall.

==================================

CONTACT & VIEW :
Den -0173369197




No comments:

Post a Comment